reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Braňo Ondrášik

Braňo Ondrášik

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Pracoval som ako novinár, vyučujem na vysokej škole a hlavne sa venujem najmä komunikácii v IT spoločnosti. Študoval som na Slovensku, v USA a Británii. Na tomto blogu píšem o tom, čo ma zaujme :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Strastiplná cesta do Tatier a Tatry

Braňo Ondrášik

Strastiplná cesta do Tatier a Tatry

Moje opätovné stretnutie s najmenšími svetovými veľhorami sa tento víkend začalo nešťastne. Všetko to má na svedomí od počiatku zlá organizácia. Akoby to ešte nestačilo, aj počasie, ktoré nás v Západných Tatrách privítalo, bolo pod psa. Napriek tomu všetkému sme si užili kopec srandy a pridali ďalšie nezabudnuteľné zážitky. A potvrdili premisu, z ktorej sme vychádzali - že Slovensko je krásne.

  • 1. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 726x
  • 2
Ako ďaleko necháme UPC zájsť?

Braňo Ondrášik

Ako ďaleko necháme UPC zájsť?

Na Mediálne.sk, veľmi dobrom portáli o slovenských médiách, ma zaujala správa o UPC. UPC Broadband totiž ako prvá na Slovensku spúšťa triple play službu - TV, internet a pevnú linku. UPC sa teda rozrastá... Ja si kladiem otázku, či tento trend je správny pre zdravý vývoj telekomunikačného a mediálneho trhu na Slovensku. A teraz nehovorím len o triple play.

  • 26. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 838x
  • 3
Kto profituje z vojny na Blízkom východe?

Braňo Ondrášik

Kto profituje z vojny na Blízkom východe?

Kríza alebo nazvime to skôr pravým slovom - vojna na Blízkom východe. Komu môže vyhovovať? Asi nikomu. Možno, možno iba novinárom. V čase uhorkovej sezóny sa totiž editori denníkových strán a producenti správ môžu vždy spoľahnúť na dostatočný prísun materiálu. Stačí si pozrieť najnovšie čísla spravodajských televízií, ktoré prišli z USA.

  • 26. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 654x
  • 11
Môj historicky prvý blog...

Braňo Ondrášik

Môj historicky prvý blog...

Tak už je aj zo mňa blogger, tzv. citizen journalist (okrem toho, že som aj klasický novinár). Veď najnovší prieskum ukázal, že značné množstvo bloggerov seba považuje za novinárov. A majú pravdu, veď napríklad aj blog SME má vo svojej politike možnosť nášho využitia na tvrdú novinárčinu ak sa práve nachádzame v mieste akcie. Ide, samozrejme, najmä o vizuálny materiál. Napríklad americké CNN a MSNBC vo svojom vysielaní vyzývaju divákov-akýchsi TV bloggerov, aby zaslali svoje fotografie či videá z Bejrútu a potom ich vysielajú. Takto sa preslávila mobilovízia počas londýnskych utokov či ázijského tsunami. Na mojom blogu to však bude najma o klasickom texte.

  • 24. júl 2006
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 378x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu