reklama

Môj historicky prvý blog...

Tak už je aj zo mňa blogger, tzv. citizen journalist (okrem toho, že som aj klasický novinár). Veď najnovší prieskum ukázal, že značné množstvo bloggerov seba považuje za novinárov. A majú pravdu, veď napríklad aj blog SME má vo svojej politike možnosť nášho využitia na tvrdú novinárčinu ak sa práve nachádzame v mieste akcie. Ide, samozrejme, najmä o vizuálny materiál. Napríklad americké CNN a MSNBC vo svojom vysielaní vyzývaju divákov-akýchsi TV bloggerov, aby zaslali svoje fotografie či videá z Bejrútu a potom ich vysielajú. Takto sa preslávila mobilovízia počas londýnskych utokov či ázijského tsunami. Na mojom blogu to však bude najma o klasickom texte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Takže Vás to zaujalo a dostali ste sa až sem, to ma teší a dúfam, že mi priazeň zachováte. :-) Na ondrasik.blog.sme.sk by som Vás rád oboznamoval nielen s mojimi poznatkami a názormi takpovediac "odborneho" alebo "populárno-odborného" rázu, ale aj s mojimi pocitmi a všeobecnejsimi názormi na všetko možné. Dúfam, že sa do tejto sekcie dostal aj niekto ini, než iba moji priatelia :-). Teším sa na diskusie...Na úvod ešte nejaké info o mojej osobe - mám 25 rokov. Ako novinár som momentálne na voľnej nohe, ale prispievam viac-menej na stálo na zahraničných stranách denníka SME, možno to vyplýva z toho, že v zásade som zahraničiar. Dlhé rok som písal, najmä o Spojených štátoch - domácej a zahraničnej politike, v Hospodárskych novinách. Na chvíľu ma však vietor zahnal aj do Nového Času Nedeľa, ktorý mám dodnes rád a bola to skvelá skúsenosť. Poznajú ma ako interného doktoranda na Katedre žurnalistiky Filozofickej fakulty, kde učím zopár študentov. Čoskoro však balím kufre na Michigan State University v East Lansingu v USA.Takže ideme na vec, teším sa na ďalsí blog. No, dôleźitejšie je... Tešíte sa aj vy?

Braňo Ondrášik

Braňo Ondrášik

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Pracoval som ako novinár, vyučujem na vysokej škole a hlavne sa venujem najmä komunikácii v IT spoločnosti. Študoval som na Slovensku, v USA a Británii. Na tomto blogu píšem o tom, čo ma zaujme :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu