reklama

Kňaz Kuffa: Gayovia, ktorí sa nechcú napraviť, sú masoví vrahovia. ...Odpoveď gaya

Katolícky kňaz Marián Kuffa dnes nepriamo vyhlásil (fungujúci link nájdete tu), že ja s mojim partnerom vo vyše päťročnom vzťahu, ktorí žijeme v láske, sme horší než vrahovia, že sme masoví vrahovia. Teraz neberúc do úvahy veľa charitatívnej práce, ktorú tento kňaz robí: akože mienkotvorný časopis bodka týždeň dá na svojom webe priestor extrémizmu najhrubšieho zrna. Bodka týždňu a pánovi Kuffovi, preto píšem krátku odpoveď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (863)

Katolícky kňaz Marián Kuffa: "Gayovia a lesby sú niekedy horší než tí vrahovia. Primárni (gayovia) za to nemôžu, mám ich tu... Nikto preto netrpí, že je lesba gej, chcú to zmeniť. To sú tí, ktorí sa chcú zmeniť a chcú sa napraviť. Horší sú tí sekundárni, ktorí nevedia čo od rozkoše, on si už vyskúšal všetky ženy, teraz si chce vyskúšať mužov... Tak si kúpia prokurátorov, sudcov a ešte aj psychiatrov a otočia to: nie ja som chorý, vy ste chorí. A to je to diabolské. A títo, keď takéto zväzky budeme (podporovať) tak to nie sú obyčajní vrahovia, ale ja hovorím, že to sú masoví vrahovia. To je genocída národa... Tí obyčajní homosexuáli vyhynú sami". (upravené pre zrozumiteľnosť, ale určite si pozrite aj originálne video)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Záber z webu video.tyzden.sk
Záber z webu video.tyzden.sk 

Moja odpoveď bude na moje pomery veľmi krátka.

Vy pán duchovný, ktorí máte pomáhať ľuďom, ste dnes veľkú časť populácie (vrátane mňa a môjho partnera) označili za masového vraha, za niečo diabolské, za súčasť genocídy. Celoštátny týždenník vám na to dal priestor bez odpovede, hoci stále a rád moralizuje. Podľa vás som proste veľké zlo.

Som obyčajný chalan z Petržalky, prežil som tu väčšinu života, okrem obdobia mojich štúdií v USA, Británii, krátko som býval aj v Starom meste. Otec mi zomrel, keď som bol ešte decko a vychovávala ma iba mama. Chodil som do školy a zamestnal som sa ako novinár. Vždy som sa snažil robiť všetko správne. Mám plat za poctivú prácu, žijem spolu s mojim partnerom a láskou v jednoizbovom byte - ako inak v Petržalke. Učím na vysokej škole, hoci to by som možno tiež vo vašom svete nemal, tak to povedal aj poslanec Jozef Mikloško: nechce aby sme boli učiteľmi. Hlavne však pracujem v súkromnej sfére a zo svojich príjmov platím riadne dane ako každý poctivý občan.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale nie iba to robím. Od 90. rokov som dobrovoľník - až dodnes v Amnesty International, kde sa zaoberáme napríklad väzňami svedomia, proti Mečiarovi som bol v uliciach a aj proti gorilám, aktivizujem sa v boji proti korupcii a som zástancom silnej občianskej spoločnosti.

A som gay, lebo ma Boh takého stvoril, ale neviem vlastne, či vy v neho veríte. A je mi to vlastne jedno či áno alebo nie, pretože to je veľké právo nás všetkých. Nehnevám sa na Boha, že to som zrovna ja, ale nejak nadšený z toho nie som. Prosím, chápte to správne: ja sa veľmi teším z lásky, ktorú mi Boh sprostredkúva, ale neviem prečo musí byť poznačená salvami aj vašej nenávisti, resp. nenávisti, ktorú cez vás sprostredkúva .týždeň. Časopis, ktorý vám tak smelo a rád dal priestor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môžeme my dvaja s mojim partnerom Rasťom v tejto krajine naozaj žiť? Z takýchto rečí od katolíckych kňazov som zároveň veľmi nahnevaný a zároveň mi je do plaču. Vezmite si do ruky horiace kríže a vyžeňte nás. Dajte nás liečiť do koncentrákov. Už to ukončite.

Pretože ja som presne ten masový vrah vo vašich očiach, o ktorom hovoríte. Svoju lásku totiž s Rasťom spečatíme 17. novembra v Británii. Vybrali sme deň boja za slobodu a s totalitným komunizmom zámerne. Pretože je to správne, a pretože sa milujeme. Musíme preto odísť na tento akt z tejto krajiny. Pretože vy v tejto krajine máte všetku moc, vy a vám podobní. Od akože ľavičiarov vo vláde a v parlamente, cez pravicu a mnohých akože liberálov, až po vedenie rímskej cirkvi u nás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

UPDATE 26/08/2014 o 9.00: K téme sa vyjadril šéfredaktor .týždňa.

UPDATE 26/08/2014 o 11:47: K téme sa vyjadruje aj Martin Macko z Inakosti a Irena Bihariová z Ľudia proti rasizmu v otvorenom liste.

UPDATE 26/08/2014 o 13:44: Zdá sa, že .týždeň video stiahol. Podľa mňa malo ostať a k editorskému rozhodnutiu vždy má prísť predtým ako potom. Na YouTube má však všetko vlastný život, niekto na kanáli pod názvom Antihomo video publikoval.

Tyzden.sk
Tyzden.sk 
Braňo Ondrášik

Braňo Ondrášik

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Pracoval som ako novinár, vyučujem na vysokej škole a hlavne sa venujem najmä komunikácii v IT spoločnosti. Študoval som na Slovensku, v USA a Británii. Na tomto blogu píšem o tom, čo ma zaujme :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu